MyMedia - Навчальні курси

Стратегічні комунікації

Мета курсу – дати розуміння, як функціонують комунікації, посилити розуміння стратегічного підходу, отримати базове розуміння цінностей, інтересів, навчитись диференціювати одні від інших і використовувати їх для створення стратегій, навчити розуміти контексти та їхній вплив на комунікації.

Викладач  Євген Глібовицький, експерт у сфері стратегій та соціальних цінностей, засновник консалтингової компанії pro.mova.

 

Стратегія, стратегічне планування та втілення стратегії. Управління змінами

Мета курсу – надати інформацію про моделі стратегічного й операційного планування та довгострокове планування у неприбутковій сфері. Тематика курсу охоплює типи планування, політику та процедури, місію організації, роль бачення (візії) та цінностей в НДО, розвиток стратегії, оцінку середовища, зміни в організації як результат стратегічного планування, оцінку ефективності операцій в організації, планування кар’єри.

Викладач: Олександра Бакланова, експерт з питань стратегічного розвитку та управління змінами, керівний партнер компанії pro.mova.

 

Критичне мислення

Мета курсу – розвинути навички критичного та логічного мислення, дати розуміння, яку інформацію та знання можна отримати з різних джерел, як використовувати дослідження та їх результати для прийняття рішень, активізувати розумові здібності слухачів для ефективного сприйняття подальших курсів програми.

Викладач: Вікторія Бриндза, керівник аналітичного відділу консалтингової компанії pro.mova.

 

Етика і медіа

Мета курсу – надати слухачам інформацію про правила і норми поведінки, яких мають дотримуватися всі, хто збирає, опрацьовує та поширює масову інформацію. Тематика курсу охоплює етику в традиційних та мережевих мас-медіа, комп’ютерну грамотність, інформаційну безпеку, питання відповідальності та морального обов’язку журналіста.

Викладач: Володимир Турчиновський, директор Міжнародного інституту етики та проблем сучасності.

 

Управління в НДО

Тематика курсу: поняття організації, її функції, види неприбуткових організацій, НДО як структурний елемент третього сектору, класифікація НДО, відмінні риси НДО, види, специфіка та структура управлінської діяльності.

Викладач: Андерс Петтерсон, консультант компанії Swedish Development Advisers AB.

 

Маркетинг

Тематика курсу: стратегії побудови піар-кампаній, вивчення ринку, зв’язки НДО з громадськістю, створення позитивного іміджу та здійснення місійних завдань неприбуткової організації.

Викладачі: Олексій Виноградов, експерт з маркетингу, стратегічного розвитку та бренд-менеджменту, віце-президент Міжнародного Інституту Менеджменту (МІМ-Київ).

Наталія Федоришин, консультант маркетингових та рекламних комунікацій у сфері бізнесу та політики.

 

Фандрейзинг (залучення ресурсів)

Мета курсу – надати слухачам розуміння основ фандрейзингу в неприбутковій організації. Теми курсу: цикл роботи з донором, піраміда фандрейзингу, «залізні правила» фандрейзингу, «теплі» взаємовідносини, звернення за підтримкою, співпраця з місцевою владою, бізнесом та кодекси поведінки.

Викладач: Руслан Краплич, експерт програм міжнародної  технічної допомоги, редактор журналу «Вісник благодійництва».

 

Управління проектами

Мета курсу – ознайомити учасників з основними елементами та принципами ефективного управління проектом, його моніторингом та оцінкою.

Викладач: Наталія Пилипів, експерт з моніторингу та оцінки в Моніторинговій Місії ООН з  прав людини.

 

Управління людськими ресурсами

Мета курсу – ознайомити слухачів з різними теоріями управління людським потенціалом в організаціях. Теми курсу: ефективні комунікації всередині організації, типи спілкування в громадських організаціях, мотивація членів НДО, вирішення конфліктів, виступ перед аудиторією, психологія та її вплив на управління людськими ресурсами, використання комп’ютерних технологій у спілкуванні.

Викладачі: Ольга Садоха, експерт з управління людським потенціалом.

 

Фінансовий менеджмент

Мета курсу – навчити слухачів складати бюджет неприбуткової організації в контексті загального та фінансового плану. Тематика курсу охоплює стратегічне і фінансове планування, детальний обрахунок статей бюджету, види бюджетів: операційний, бюджет програм та загальний бюджет організації, вимоги до звітності та зовнішнього контролю.

Викладач: Михайло Сало, фінансовий директор Львівської бізнес-школи. 

Адреса

Український Католицький Університет
вул. Козельницька, 2а, офіс 310
Львів 79026, Україна
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон

+38 (032) 240-99-45 (#3627)
+38(097) 851-23-24

Підписатись на розсилку